Szczegóły oferty

Nr ref.:KH09/22RS
Stanowisko:Kierownik Strategii Zakupowych
Miejsce pracy:Tarnowo Podgórne
Kategoria:Produkcja
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga
Opis

Poszukujemy stratega zakupowego i wytrawnego negocjatora na miarę obecnych czasów! Potrafisz zbijać ceny u dostawców, ciąć koszty i optymalizować zakupy?

Jest wyzwanie i pole do działania – zapraszamy, aplikuj już dziś!

 

Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy osób na stanowisko:

 

Kierownik Strategii Zakupowych

Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

 

Zadania:

 

  • tworzenie i realizacja strategii zakupowej w ramach powierzonego portfolio (surowce i materiały),
  • kształtowanie dobrych praktyk, standardów i procedur zakupowych,
  • poszukiwanie optymalizacji kosztowej, tworzenie i wdrażanie planów redukcji kosztów materiałów,
  • zapewnienie bezpieczeństwa dostaw w ilościach pokrywających zapotrzebowanie produkcyjne i w konkurencyjnych cenach,
  • nadzór nad tworzeniem i realizacją zatwierdzonych kontraktów,
  • przygotowywanie i realizacja rocznego budżetu zakupu materiałów, comiesięczna rewizja budżetu, analiza kosztów działu,
  • zarządzanie portfelem dostawców w celu utrzymania ciągłości dostaw do klientów i stymulowania zrównoważonego rozwoju portfolio produktów,
  • monitoring rynku dostawców surowców i opakowań, analiza zagrożeń, trendów cenowych, prawnych i celnych,
  • udział w targach i konferencjach branżowych,
  • poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami w kraju i za granicą,
  • audytowanie dostawców, egzekwowanie przestrzegania zasad i procedur Polityki Jakościowej spółki,
  • organizacja struktury i pracy działu, optymalizacja procesów i narzędzi, kreowanie i realizacja mierników biznesowych działu i firmy (KPI),
  • wspieranie i rozwijanie kompetencji kupieckich zespołu w obszarze pozyskiwania nowych dostawców i procesu negocjacyjnego,
  • przygotowywanie analiz, prezentacji i danych dla Zarządu oraz innych działów.

 

Oczekiwania:

 

  • ok. 3-5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami zdobyte w firmach produkcji FMCG,
  • znajomość procesów i przepływów łańcucha dostaw, doskonała praktyka sourcingowa,
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe,
  • umiejętność budowania strategii biznesowych, procesów i narzędzi operacyjnych wspierających optymalizację pracy działu,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami (harmonogram, analiza ryzyka, plan mitygacji, zarządzanie kryzysowe, rozwiązywanie problemów),
  • duże zdolności negocjacyjne i przywódcze, umiejętność zarządzania zespołem,
  • umysł analityczny, znajomość narzędzi Lean,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • dokładność, terminowość, nastawienie na realizację celów,
  • kreatywność, innowacyjność, aktywne działanie,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • znajomość pakietu MS Office (bardzo dobry Excel),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja),
  • prawo jazdy kat. B (czynne), gotowość do podróży służbowych.

 

Oferujemy:

 

  • stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, pełny etat),
  • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 6:00 a 9:00),
  • wynagrodzenie: podstawa + premia kwartalna,
  • narzędzia: telefon, laptop, samochód służbowy, karta paliwowa,
  • bogaty i troskliwy pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, dodatkowy urlop, program onboardingu, bonus za polecenia pracownicze i wiele innych),
  • kursy i szkolenia rozwojowe, możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w firmie, która docenia zaangażowanie, zachęca do działania, daje narzędzia i możliwości rozwoju.

 

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH09/22RS w tytule e-maila.

Recruitment Solutions © 2023 • Wrocław, ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, tel. +48 531 465 004

E-mail: vasb@erpehvgzragfbyhgvbaf.cy

Agencja doradztwa personalnego nr 2505

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Akceptuj