Poszukujemy stratega zakupowego i wytrawnego negocjatora na miarę obecnych czasów! Potrafisz zbijać ceny u dostawców, ciąć koszty i optymalizować zakupy? Jest wyzwanie i pole do działania – zapraszamy, aplikuj już dziś! Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy osób na stanowisko: Kierownik Strategii Zakupowych Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne Zadania: - tworzenie i realizacja strategii zakupowej w ramach powierzonego portfolio (surowce i materiały),
- kształtowanie dobrych praktyk, standardów i procedur zakupowych,
- poszukiwanie optymalizacji kosztowej, tworzenie i wdrażanie planów redukcji kosztów materiałów,
- zapewnienie bezpieczeństwa dostaw w ilościach pokrywających zapotrzebowanie produkcyjne i w konkurencyjnych cenach,
- nadzór nad tworzeniem i realizacją zatwierdzonych kontraktów,
- przygotowywanie i realizacja rocznego budżetu zakupu materiałów, comiesięczna rewizja budżetu, analiza kosztów działu,
- zarządzanie portfelem dostawców w celu utrzymania ciągłości dostaw do klientów i stymulowania zrównoważonego rozwoju portfolio produktów,
- monitoring rynku dostawców surowców i opakowań, analiza zagrożeń, trendów cenowych, prawnych i celnych,
- udział w targach i konferencjach branżowych,
- poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami w kraju i za granicą,
- audytowanie dostawców, egzekwowanie przestrzegania zasad i procedur Polityki Jakościowej spółki,
- organizacja struktury i pracy działu, optymalizacja procesów i narzędzi, kreowanie i realizacja mierników biznesowych działu i firmy (KPI),
- wspieranie i rozwijanie kompetencji kupieckich zespołu w obszarze pozyskiwania nowych dostawców i procesu negocjacyjnego,
- przygotowywanie analiz, prezentacji i danych dla Zarządu oraz innych działów.
Oczekiwania: - ok. 3-5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami zdobyte w firmach produkcji FMCG,
- znajomość procesów i przepływów łańcucha dostaw, doskonała praktyka sourcingowa,
- wykształcenie wyższe, kierunkowe,
- umiejętność budowania strategii biznesowych, procesów i narzędzi operacyjnych wspierających optymalizację pracy działu,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami (harmonogram, analiza ryzyka, plan mitygacji, zarządzanie kryzysowe, rozwiązywanie problemów),
- duże zdolności negocjacyjne i przywódcze, umiejętność zarządzania zespołem,
- umysł analityczny, znajomość narzędzi Lean,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- dokładność, terminowość, nastawienie na realizację celów,
- kreatywność, innowacyjność, aktywne działanie,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- znajomość pakietu MS Office (bardzo dobry Excel),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja),
- prawo jazdy kat. B (czynne), gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy: - stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, pełny etat),
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 6:00 a 9:00),
- wynagrodzenie: podstawa + premia kwartalna,
- narzędzia: telefon, laptop, samochód służbowy, karta paliwowa,
- bogaty i troskliwy pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, dodatkowy urlop, program onboardingu, bonus za polecenia pracownicze i wiele innych),
- kursy i szkolenia rozwojowe, możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w firmie, która docenia zaangażowanie, zachęca do działania, daje narzędzia i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH09/22RS w tytule e-maila. |