Szczegóły oferty

Nr ref.:KH08/22RS
Stanowisko:Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy:Warszawa
Kategoria:Księgowość/Audyt/Podatki
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga
Opis

Czas na zmianę otoczenia? Jeśli szukasz stabilnego i przyjaznego miejsca pracy, a w zamian oferujesz fachową wiedzę i doświadczenie z księgowości, nie zwlekaj – aplikuj już dziś!

 

Dla naszego klienta, firmy z branży motoryzacyjnej pilnie poszukujemy osób na stanowisko:

 

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)

Wynagrodzenie: 10000 – 14000 brutto

 

Zadania:

  • prowadzenie pełnej księgowości spółki handlowej
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • rozliczanie kosztów, przygotowywanie przelewów bankowych
  • bieżącą kontrola rachunkowa i podatkowa kont analitycznych bilansowych oraz wynikowych
  • uzgodnienie stanu zapasów - magazyn vs. KG
  • nadzór nad płatnościami
  • wyliczanie i księgowanie rezerw, rozliczeń międzyokresowych, odroczonego podatku dochodowego, wycen rozrachunków
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, IFT) oraz raportów na potrzeby wewnętrzne
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, audytor)
  • przygotowywanie danych do konsolidacji, wgrywanie danych do raportu konsolidacyjnego grupy
  • naliczanie i rozliczanie podatku u źródła

 

Oczekiwania:

  • min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie handlowej LUB
  • 4-5 letnie doświadczenie w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym na samodzielnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
  • praktyczna znajomość prawa podatkowego i zasad księgowości
  • znajomość przepisów podatkowych z zakresu VAT i CIT oraz ustawy o rachunkowości
  • doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • znajomość oprogramowania księgowego SAP lub innych systemów klasy ERP
  • mile widziana znajomość systemu CODA
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (raportowanie do centrali zagranicą)
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • rzetelność, skrupulatność

 

Oferujemy:

  • stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, pełny etat)
  • model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office
  • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8:00 a 10:00)
  • wynagrodzenie: 10000 – 14000 brutto
  • narzędzia: telefon, laptop, nowoczesne oprogramowanie (SAP)
  • benefity, szkolenia i stały dostęp do fachowej wiedzy
  • pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze

 

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH08/22RS w tytule e-maila.

Recruitment Solutions © 2022 • Wrocław, ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, tel. +48 531 465 004

E-mail: vasb@erpehvgzragfbyhgvbaf.cy

Agencja doradztwa personalnego nr 2505

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Akceptuj