Szczegóły oferty
Nr ref.: KH02/24RS
Stanowisko: Główna księgowa / Główny księgowy Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów) Kategoria: Księgowość/Audyt/Podatki Osoba kontaktowa: Krystyna Hołoga Opis Masz solidną wiedzę i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości spółek handlowych? Szukasz stabilnego miejsca i porządnego pracodawcy? Sprawdź, co oferujemy i przekonaj się, że to praca dla Ciebie! Wyślij CV już dziś – praca od zaraz. Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy handlowej z branży motoryzacyjnej PILNIE rekrutujemy na stanowiskoGłówna księgowa / Główny księgowy Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów) Zadania:
prowadzenie pełnej księgowości spółki handlowej dekretowanie i księgowanie dokumentów rozliczanie kosztów (faktur), przygotowywanie przelewów bankowych bieżąca kontrola rachunkowa i podatkowa kont analitycznych bilansowych oraz wynikowych uzgodnienie stanu zapasów (magazyn vs KG) nadzór nad płatnościami dealerskimi wyliczanie i księgowanie rezerw, rozliczeń międzyokresowych, odroczonego podatku dochodowego, wycen rozrachunków sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, IFT) oraz raportów na potrzeby wewnętrzne współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, audytor) przygotowywanie sprawozdań finansowych naliczanie i rozliczanie podatku u źródła przygotowywanie danych do konsolidacji; wgrywanie danych do raportu konsolidacyjnego grupy Oczekiwania:
min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie handlowej lub ok. 5-letnie doświadczenie w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym na samodzielnym stanowisku (samodzielne prowadzenie księgowości spółek handlowych) praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i zasad księgowości znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT) oraz ustawy o rachunkowości wykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia) doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych bardzo dobra znajomość oprogramowania księgowego SAP znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, mile widziana znajomość systemu CODA bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (komunikacja z centralą za granicą) dobra organizacja pracy, terminowość, umiejętność ustalania priorytetów zadań odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę, rzetelność, skrupulatność Oferujemy:
stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, po 3-miesięcznym okresie próbnym umowa na czas nieokreślony) pełny etat (praca hybrydowa : 3 dniu biuro, 2 dni home office) elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8 a 10)wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i rynku narzędzia: telefon, laptop, samochód służbowy pakiet benefitów : m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia, kursy, programy rozwojowedostęp do fachowych źródeł wiedzy (księgowość, podatki, ekonomia) pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze Wysyłam CV
Zaznacz wymagane zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez "Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu realizacji niniejszego procesu rekrutacyjnego, zgodnie z art. 6.1. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest "Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.
Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.
Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez "Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z art. 6.1. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest "Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu.
Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza.
Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.