Szczegóły oferty

Nr ref.:KH02/24RS
Stanowisko:Główna księgowa / Główny księgowy
Miejsce pracy:Warszawa (Mokotów)
Kategoria:Księgowość/Audyt/Podatki
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga
Opis

Masz solidną wiedzę i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości spółek handlowych? Szukasz stabilnego miejsca i porządnego pracodawcy? Sprawdź, co oferujemy i przekonaj się, że to praca dla Ciebie!
Wyślij CV już dziś – praca od zaraz.

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy handlowej z branży motoryzacyjnej PILNIE rekrutujemy na stanowisko

Główna księgowa / Główny księgowy
Miejsce pracy: Warszawa (Mokotów)

Zadania:

  • prowadzenie peÅ‚nej ksiÄ™gowoÅ›ci spółki handlowej
  • dekretowanie i ksiÄ™gowanie dokumentów
  • rozliczanie kosztów (faktur), przygotowywanie przelewów bankowych
  • bieżąca kontrola rachunkowa i podatkowa kont analitycznych bilansowych oraz wynikowych
  • uzgodnienie stanu zapasów (magazyn vs KG)
  • nadzór nad pÅ‚atnoÅ›ciami dealerskimi
  • wyliczanie i ksiÄ™gowanie rezerw, rozliczeÅ„ miÄ™dzyokresowych, odroczonego podatku dochodowego, wycen rozrachunków
  • sporzÄ…dzanie sprawozdaÅ„ finansowych wedÅ‚ug okreÅ›lonych standardów
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, IFT) oraz raportów na potrzeby wewnÄ™trzne
  • współpraca z instytucjami zewnÄ™trznymi (US, ZUS, GUS, NBP, audytor)
  • przygotowywanie sprawozdaÅ„ finansowych
  • naliczanie i rozliczanie podatku u źródÅ‚a
  • przygotowywanie danych do konsolidacji; wgrywanie danych do raportu konsolidacyjnego grupy
     

Oczekiwania:

  • min. 5-letnie doÅ›wiadczenie na podobnym stanowisku w miÄ™dzynarodowej firmie handlowej lub
  • ok. 5-letnie doÅ›wiadczenie w dziale ksiÄ™gowoÅ›ci wewnÄ™trznej i/lub biurze rachunkowym na samodzielnym stanowisku (samodzielne prowadzenie ksiÄ™gowoÅ›ci spółek handlowych)
  • praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i zasad ksiÄ™gowoÅ›ci
  • znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT) oraz ustawy o rachunkowoÅ›ci
  • wyksztaÅ‚cenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
  • doÅ›wiadczenie w sporzÄ…dzaniu sprawozdaÅ„ finansowych
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania ksiÄ™gowego SAP
  • znajomość pakietu MS Office, zwÅ‚aszcza Excel, mile widziana znajomość systemu CODA
  • bardzo dobra znajomość jÄ™zyka angielskiego w mowie i piÅ›mie (komunikacja z centralÄ… za granicÄ…)
  • dobra organizacja pracy, terminowość, umiejÄ™tność ustalania priorytetów zadaÅ„
  • odpowiedzialność, zaangażowanie w pracÄ™, rzetelność, skrupulatność
     

Oferujemy:

  • staÅ‚Ä…, stabilnÄ… pracÄ™ (umowa o pracÄ™, po 3-miesiÄ™cznym okresie próbnym umowa na czas nieokreÅ›lony)
  • peÅ‚ny etat (praca hybrydowa: 3 dniu biuro, 2 dni home office)
  • elastyczne godziny pracy (rozpoczÄ™cie miÄ™dzy 8 a 10)
  • wynagrodzenie adekwatne do doÅ›wiadczenia i rynku
  • narzÄ™dzia: telefon, laptop, samochód sÅ‚użbowy
  • pakiet benefitów: m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia, kursy, programy rozwojowe
  • dostÄ™p do fachowych źródeÅ‚ wiedzy (ksiÄ™gowość, podatki, ekonomia)
  • pracÄ™ w miÄ™dzynarodowej firmie, w przyjaznym Å›rodowisku, zgranym zespole i miÅ‚ej atmosferze

Recruitment Solutions © 2024 • WrocÅ‚aw, ul. StanisÅ‚awa LeszczyÅ„skiego 4 lok. 29, tel. +48 531 465 004

E-mail: vasb@erpehvgzragfbyhgvbaf.cy

Agencja doradztwa personalnego nr 2505

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Akceptuj