Szczegóły oferty

Nr ref.:KH01/24RS
Stanowisko:Koordynator działu techniczno-szkoleniowego (branża lakiernicza)
Miejsce pracy:Kołobrzeg (okolice)
Kategoria:Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga
Opis

Lubisz szkolić i dzielić się wiedzą? Jesteś fachowcem od napraw lakierniczych? Połącz to w pracę, która da ci spełnienie w obu obszarach!
Wyślij CV już dziś i dołącz do stabilnego pracodawcy – praca od zaraz.

Dla naszego klienta – firmy produkującej wyroby lakiernicze dla przemysłu rekrutujemy na stanowisko

Koordynator działu techniczno-szkoleniowego
Miejsce pracy: Kołobrzeg (okolice)

Zadania:

  • organizacja i koordynacja pracy działu techniczno-szkoleniowego
  • zarządzanie 3-osobowym zespołem techników, podział pracy i delegowanie zadań, szkolenie
  • analiza potrzeb szkoleniowych klientów
  • organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów i pracowników firmy
  • doradztwo techniczne z zastosowania produktów
  • przygotowanie materiałów szkoleniowych, prezentacja wyrobów
  • udział w targach zagranicznych i spotkaniach z klientami
  • organizowanie pokazów i szkoleń produktowych
  • testowanie produktów z rynku
  • walidacja projektów przygotowywanych w laboratorium firmowym

 

Oczekiwania:

  • doświadczenie w podobnym zakresie zdobyte w branży lakierniczej (laminaty, farby, lakiery itp.)
  • praktyczna znajomość technologii napraw lakierniczych i/lub produkcji laminatów, farb, lakierów
  • wykształcenie średnie, techniczne
  • umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów
  • umiejętność zarządzania zespołem, delegowania i egzekwowania zadań, budowania atmosfery współpracy
  • otwartość, jasna komunikacja, nastawienie na szukanie rozwiązań
  • zorientowanie na cel, odpowiedzialna postawa
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B1/B2)
  • prawo jazdy kat. B (czynne)
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych (krajowe, zagraniczne)

 

Oferujemy:

  • stałą pracę na pełny etat (godziny pracy: 8.00–16.00)
  • możliwa praca w modelu hybrydowym (4 dni biuro, 1 dzień home office)
  • umowę o pracę lub B2B (w zależności od preferencji pracownika)
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i rynku
  • system premiowy (premia półroczna, roczna)
  • narzędzia: telefon, samochód służbowy
  • możliwość pokrycia kosztów noclegu dla osób spoza regionu
  • troskliwy pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów zawodowych, nauki języków obcych
  • imprezy firmowe, wyjścia integracyjne, inicjatywy społeczne
  • realny wpływ na kształtowanie i rozwój działu, możliwość awansu

Recruitment Solutions © 2024 • Wrocław, ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, tel. +48 531 465 004

E-mail: vasb@erpehvgzragfbyhgvbaf.cy

Agencja doradztwa personalnego nr 2505

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Akceptuj