Sprawnie obsługujesz narzędzia analityki marketingowej? Znasz SalesForce, SalesManago, wiesz jak efektywnie zarządzać CRM? Aplikuj już dziś - dołącz do lidera motoryzacji i elektromobilności i wskocz na wyższy poziom marketingu!
Dla naszego klienta - firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. CRM i Technologii Marketingowej Miejsce pracy: Warszawa Zadania: - prowadzenie projektów realizujących cele biznesowe poprzez wykorzystanie narzędzi z zakresu MarTech, marketing automation, CRM i Business Intelligence (analizy danych marketingowych),
- aktywny udział we wdrożeniu SalesForce, marketing automation i systemu sprzedaży on-line,
- pomoc przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
- współpraca z różnymi zespołami wewnątrz firmy w celu zapewnienia odpowiedniego modelu danych,
- koordynowanie poprawnego funkcjonowania systemu CRM,
- dbałość o pełne wykorzystanie narzędzi cyfrowych (strony www, aplikacje, komunikatory, systemy marketing automation),
- dbałość o prawidłową dystrybucję komunikatów w poszczególnych kanałach cyfrowych,
- segmentacja obecnych i identyfikowanie nowych klientów zgodnie z koncepcją "Customer First" oraz “Single Customer View’”,
- opracowywanie reguł automatycznych akcji marketingowych,
- pomiar i analiza wskaźników marketing automation i CRM (np. Customer Lifetime Value, Customer Acquisition Cost),
- pomiar, analiza i raportowanie efektów kampanii internetowych,
- szukanie nowych rozwiązań biznesowych i rekomendacji wspierających rozwój w obszarze CRM i marketing automation,
- współpraca z kancelarią prawną w celu realizowania działań zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym przetwarzania danych osobowych.
Oczekiwania: - min. 3-letnie doświadczenie w przetwarzaniu i analizie danych marketingowych,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w motoryzacji,
- dobra znajomość narzędzi MarTech, CRM i marketing automation,
- umiejętność pracy z systemem SalesForce, dodatkowym atutem znajomość SALESmanago,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w integracji i automatyzacji marketingu z użyciem narzędzi wykorzystujących API,
- umiejętność łączenia ze sobą różnych narzędzi i aplikacji,
- znajomość zasad budowania i segmentacji bazy klientów,
- umiejętność pisania przejrzystych instrukcji,
- analityczne myślenie, logiczne podejście do rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania,
- otwartość na zmiany, pozytywne usposobienie, gracz zespołowy,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2),
- prawo jazdy kat. B + gotowość do wyjazdów służbowych (rzadko, ale możliwe).
Oferujemy: - stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, pełny etat),
- model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office,
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8:00 a 10:00),
- narzędzia: telefon, laptop,
- benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna), szkolenia i kursy, programy rozwojowe,
- pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze.
Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH01/23RS w tytule e-maila. |