Szczegóły oferty

Nr ref.:KH01/23RS
Stanowisko:Specjalista ds. CRM i MarTech
Miejsce pracy:Warszawa
Kategoria:Marketing/Reklama/Public Relations
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga
Opis

Sprawnie obsługujesz narzędzia analityki marketingowej? Znasz SalesForce, SalesManago, wiesz jak efektywnie zarządzać CRM?
Aplikuj już dziś - dołącz do lidera motoryzacji i elektromobilności i wskocz na wyższy poziom marketingu!

Dla naszego klienta - firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. CRM i Technologii Marketingowej
Miejsce pracy: Warszawa

 

Zadania: 

  • prowadzenie projektów realizujących cele biznesowe poprzez wykorzystanie narzędzi z zakresu MarTech, marketing automation, CRM i Business Intelligence (analizy danych marketingowych),
  • aktywny udział we wdrożeniu SalesForce, marketing automation i systemu sprzedaży on-line,
  • pomoc przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
  • współpraca z różnymi zespołami wewnątrz firmy w celu zapewnienia odpowiedniego modelu danych,
  • koordynowanie poprawnego funkcjonowania systemu CRM,
  • dbałość o pełne wykorzystanie narzędzi cyfrowych (strony www, aplikacje, komunikatory, systemy marketing automation),
  • dbałość o prawidłową dystrybucję komunikatów w poszczególnych kanałach cyfrowych,
  • segmentacja obecnych i identyfikowanie nowych klientów zgodnie z koncepcją "Customer First" oraz “Single Customer View’”,
  • opracowywanie reguł automatycznych akcji marketingowych,
  • pomiar i analiza wskaźników marketing automation i CRM (np. Customer Lifetime Value, Customer Acquisition Cost),
  • pomiar, analiza i raportowanie efektów kampanii internetowych,
  • szukanie nowych rozwiązań biznesowych i rekomendacji wspierających rozwój w obszarze CRM i marketing automation,
  • współpraca z kancelarią prawną w celu realizowania działań zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym przetwarzania danych osobowych.

 

Oczekiwania:

  • min. 3-letnie doświadczenie w przetwarzaniu i analizie danych marketingowych,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w motoryzacji,
  • dobra znajomość narzędzi MarTech, CRM i marketing automation,
  • umiejętność pracy z systemem SalesForce, dodatkowym atutem znajomość SALESmanago,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w integracji i automatyzacji marketingu z użyciem narzędzi wykorzystujących API,
  • umiejętność łączenia ze sobą różnych narzędzi i aplikacji,
  • znajomość zasad budowania i segmentacji bazy klientów,
  • umiejętność pisania przejrzystych instrukcji,
  • analityczne myślenie, logiczne podejście do rozwiązywania problemów,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania,
  • otwartość na zmiany, pozytywne usposobienie, gracz zespołowy,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • prawo jazdy kat. B + gotowość do wyjazdów służbowych (rzadko, ale możliwe).

 

Oferujemy:

  • stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, pełny etat),
  • model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office,
  • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8:00 a 10:00),
  • narzędzia: telefon, laptop,
  • benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna), szkolenia i kursy, programy rozwojowe,
  • pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze.

 

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH01/23RS w tytule e-maila.

Recruitment Solutions © 2023 • Wrocław, ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, tel. +48 531 465 004

E-mail: vasb@erpehvgzragfbyhgvbaf.cy

Agencja doradztwa personalnego nr 2505

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Akceptuj