Szczegóły oferty pracy

Nr ref.:KH17/17RS
Stanowisko:Account Manager (IT/ automatyka przemysłowa)
Miejsce pracy:Warszawa
Kategoria:Sprzedaż
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga, kh@recruitmentsolutions.pl
Opis
Dla firmy zajmującej się projektowaniem, instalacją oraz serwisowaniem zaawansowanych technologicznie systemów parkingowych/ automatyki przemysłowej, do pracy na stałe pilnie poszukujemy zmotywowanych i odpowiedzialnych osób na stanowisko:

Account Manager (IT/ automatyka przemysłowa)
Miejsce pracy: Warszawa (lub "home office" jeśli poza Warszawą)


Kluczowe zadania to:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B i ich bieżąca obsługa w zakresie sprzedaży rozwiązań IT (systemy parkingowe/ automatyka przemysłowa)
  • sprzedaż kompleksowa: oferowane produkty oraz usługi wsparcia technicznego świadczone przez firmę (obszar działania: cała Polska)
  • analiza potrzeb klientów, dobór odpowiednich rozwiązań i narzędzi dla klienta, fachowe doradztwo produktowe
  • prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, zawieranie kontaktów, ustalanie warunków realizacji projektów (przy współpracy z działem technicznym)
  • nadzór nad prowadzonym projektem wdrożenia systemu u klienta, opieka posprzedażowa
  • budowanie dobrych, długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • udział i reprezentowanie firmy podczas branżowych targów, budowanie wizerunku marki
  • analiza rynku, poszukiwanie nowego potencjału sprzedażowego, analiza aktywności konkurencji
  • bieżąca, systematyczna współpraca w działami technicznymi w firmie (dział wdrożenia/ serwis, IT) w zakresie rozwoju produktu i nowych rozwiązań dla klientów
  • bieżące raportowanie wyników pracy do Zarządu

Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • ok. 3-5-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B produktów technicznych (systemy automatyki/ automatyka przemysłowa, inteligentne budynki etc.)
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe (ekonomia, handel, marketing lub kierunki techniczne/ IT)
  • zdolności sprzedażowe i negocjacyjne
  • umiejętność samodzielnego pozyskiwania i obsługi klientów B2B, docierania do decydentów, umiejętność finalizowania ustaleń i kontraktów
  • umiejętność sporządzania ofert, wycen, kalkulacji oraz prezentacji
  • umiejętność samodzielnego działania, organizacji pracy własnej (poszukiwanie klientów, umawianie spotkań, wyjazdy etc.)
  • dobra, solidnie komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (zwłaszcza Excel, Power Point)
  • komunikatywność, otwartość, duże zdolności interpersonalne
  • pro-sprzedażowa i pro-kliencka postawa
  • zorientowanie na realizację założonych celów sprzedażowych, motywacja do pracy i działania
  • prawo jazdy kat. B (czynne) + gotowość do podróży służbowych

Nasz Klient oferuje:
  • stałą, stabilną i rozwojową pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży (pełen etat, umowa o pracę lub umowa B2B - w zależności od preferencji pracownika)
  • możliwość pracy na zasadzie "home office" jeśli poza Warszawą
  • motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia sprzedażowa)
  • odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
  • możliwość uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów technologicznych i poszerzania doświadczenia w gronie pasjonatów

Jeśli lubisz negocjacje i obszar sprzedaży rozwiązań technologicznych, jesteś wytrwały, zaś postawione cele motywują Cię do działania, poszukujemy kogoś takiego, jak Ty - prześlij nam swoje CV!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH17/17RS w tytule e-maila.
Wyślij CV na ofertę!
Szukasz pracy? Ponad 100 000 ofert pracy na findjob.eu
Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Korzystając dalej z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. X