Szczegóły oferty pracy

Nr ref.:KH03/19RS
Stanowisko:Specjalista ds. Zakupów Technicznych
Miejsce pracy:Tarnowo Podgórne
Kategoria:Zakupy
Osoba kontaktowa:Krystyna Hołoga
Opis
Dla prężnie działającej i o ugruntowanej pozycji rynkowej firmy produkcyjnej z branży FMCG do pracy na stałe pilnie poszukujemy samodzielnych i operatywnych kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Zakupów Technicznych
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne


Kluczowe zadania to:
  • bieżąca współpraca i negocjacje z dostawcami części zamiennych do maszyn i urządzeń produkcyjnych, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
  • składanie zamówień i zbieranie ofert handlowych od dostawców
  • prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi procesami zakupowymi (ocena dostawców, aktualizacja certyfikatów, karty charakterystyk etc.)
  • planowanie dostaw, nadzorowanie stanu realizacji zamówień
  • obsługa reklamacji
  • analiza stanu zapasów i ich uzupełnianie, prowadzenie inwentaryzacji
  • zbieranie zamówień wewnętrznych
  • przyjmowanie towaru do magazynu części zamiennych (odbiór jakościowy i ilościowy)
  • kontrola budżetu Działu Technicznego, opisywanie faktur zakupowych
  • weryfikacja dokumentów dostaw, zamówień oraz faktur, przekazywanie dokumentów do działu księgowości, współpraca z controllingiem
  • obsługa systemu CMMS wspierającego obszar Działu Technicznego
  • bieżące sporządzanie raportów i analiz (system ERP)

Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zakupami technicznymi (wyposażenie techniczne, technologia/ inżynieria przemysłowa, konstrukcje stalowe, części zamienne etc.)
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe
  • zdolności negocjacyjne i organizacyjne
  • umiejętność samodzielnej, efektywnej pracy oraz trafnego ustalania priorytetów
  • konsekwencja w działaniu, umiejętność doprowadzania zadań i projektów do końca
  • odpowiedzialne podejście do pracy, dokładność, rzetelność
  • umiejętność współpracy zespołowej
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (zwłaszcza Excel), systemy klasy ERP
  • prawo jazdy kat. B (czynne)

Nasz Klient oferuje:
  • stałą, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (umowa o pracę, pełen etat)
  • odpowiednie do stanowiska warunki zatrudnienia
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. bezpłatny transport do pracy, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia
  • przyjazną i opartą na szacunku atmosferę pracy, inspirującą kadrę menedżerską, możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw

Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze zakupów technicznych (wyposażenie techniczne, technologia/ inżynieria przemysłowa, części zamienne) i chciałbyś dołączyć do grona pasjonatów, a zarazem stabilnego pracodawcy, nie zwlekaj z przesłaniem CV - szukamy kogoś takiego, jak Ty!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH03/19RS w tytule e-maila.
Wyślij CV na ofertę!

Zaznacz wymagane zgody

Szukasz pracy? Ponad 100 000 ofert pracy na findjob.eu
Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby działać poprawnie. Korzystając dalej z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. X